Bus väder!



Blåsten håller i sig, blåser fortfarande storm här och nu snöar det för fullt också!
Gick upp 5.50 med Perra, var snäll och gjorde mackor & oboy till honom plus matlådan.
Medans Perra fick pysa ut och skotta infarten till gården som yrt igen ordentligt....
Värsta "snödynan" ivägen för att kunna backa ut=P

Sen åkte jag med och han körde ner till Korsvägen, han våga inte ta "skrotbilen" den hade krånglat på hemvägen från Falun i går tydligen, den hade lagt av 2-3gånger tydligen, så tänkte lika bra att åka fungerande bil ner och vara säker på att man kommer ner till byn och i tid.
Så körde hem sen, och shit vad de blåser & snöar.
Får hoppas jag slipper skotta bort snödynor innan jag ska åka...skulle vara lagomt drygt annars...

Nu är de dags för frukost, sen blir det jobb 8,30-18 efter det ska jag handla nya vimterskor på Scorett=)
kan behövas=)
Plus ska köpa Perras skor också som vi lagt undan=)


Ha en bra dag i snöyran gott folk=)






Kommentarer
Postat av: ♥Celia♥

Svar: Tack :D<3

2010-11-26 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0