Busy day!


Vart full rulle hela dagen.
kl 11 infann jag mig på vårdcentralen i Grycksbo för att kolla upp min kala fläck i hårbotten =(
Antagligen finns de inget att göra mer än att hoppas/vänta på att håret ska växa ut på de stället igen...
För tydligen kan de bli så att man får så och att det inte finns några mediciner elelr liknande för denna åkomma....tråkigt men sant
MEN för att utesluta järnbrist, hormonförsändringar mm, så ska jag tillbaka på torsdag och ta lite prover...
Usch jobbigt...
Men men får jag mer såna "fläckar" eller större så kan det bli aktuellt med hudklinik....jippi...
Så vi får helt enkelt vänta å se om man blir flintis snart =p
haha neeej då de får vi inte hoppas=)

Efter Grycksbo brummade jag vidare mot Borlänge.
Lyckades självklart  köra förbi infarten dit där Anna bor, så stannade en bit längre bort ringde och fick bekräftat att det var där jag skulle svängt in hehe, så vände tillbaka=)
Sen traskade vi på stan och till polishuset=)
tack för guidningen Anna det var snällt=)
Efter att jag grejat nytt pass gick vi på bolaget anna köpte lite glögg & jag köpte en liten tetra vinglögg till Perra så vi kan mysa med lite pepparkakor & glögg i mon kväll, han tycker ju inte om min starkvinsglögg =P
Och så hann vi med en liten fika på ett litet café=)

Jag begav mig sedan vidare mot Falun för synundersökning.
så nu har jag köpt mig brillor som jag ska hämta nästa vecka, så brillorna på när jag kör bil & kollar tv.
Blir bra det.
Så nu är jag några tusenlappar fattigare...
men men det behövdes faktiskt, ser ju som en kratta speciellt när man kör=P


Det var dagens rapport, nu ska jag steka bacon & potatisbullar till middag.
Glögg på det vad annars?=)
ha en bra kväll=)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var inte färdigriven ost :P Bara strimmlad skinka vi hade köpt ;)

2010-11-26 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0