Colombia resa?



Ja här rings det & smsas för fulla muggar.
Patrick smsa i går om en resa till Colombia.
Vill verkligen åka dit, så OM allting går som vi vill så kommer vi åka till vårt hemland i Oktober nästa år.
Nu är kruxet att vis ka få bollen i rullning, söka fonder för bidrag till vår resa mm.
Och att faktiskt ha råd med att punga ut med 45 000kr på 2veckors Colombiaresa.
Jag hoppas verkligen på det!

Jag vill verkligen se & känna mitt hemland, se vart jag kommer ifrån osv.
Få se om mamma eller pappa blir med på den resan också=)
Hade vart grymt!


Japp nu tusan skall vi göra allt vi kan föra att kunna åka på detta tillsammans!
Jag & Patrick har dessutom aldrig vart där sen vi blev adopterade som de andra 3 faktiskt har...
så vi vill kanske dit extra mycket=)
Men sen att åka tillsammans han jag & Victor det skulle ju vara så fruktansvärt häftigt=)








Kommentarer
Postat av: Annika

vi hjälper bollen att rulla långt....

2010-11-16 @ 20:22:42
Postat av: Camilla

Vad häftigt :)Börja spara pengar då =)

2010-11-17 @ 07:50:35
Postat av: Anonym

Lycka till allt ar mojligt ge inte upp, de ar sa himla mycket vart de. Ar sjalv adopterad fran Colombia var dar forsta gangen 2007 o sen har de bara fyllts pa med mer resor o besok eftersom jag hittade hela min famij dar.

2011-03-15 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0