De var i sista sekund =P



Haha jag hade tänkt helt fel ju!
Höll på att missa min tid hos barnmorskan kl 8.30!!!
Hade ju intalat mig själv att jag hade tid 9.30 så när klockan var 8.10 började jag fundera över om undra om jag skulle vara i Grycksbo 8.30 eller 9.30...
Började kika i mobilen efetr påminnelsen om vilken tid det var...
Mycke riktigt 8.30 och inte alls en timme senare som jag trodde...
Fort ut i bilen och dra iväg...Och självklart hann jag =)
fint det.
så nu har man piller i 1år till!
Gött!!

Blev ingen frukost i dag heller...ingen lust för det...
Ska snart börja plocka undan, städa & dammsuga... sen laga i vart fall 2 olika maträtter så vi slipper laga mat några dar i veckan =P


I mon tänker jag investera i ett par såna här coola dojjor=)
har allt spanat in dom på jobber, och jag ska då ha dom=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0