Det var den helgen det...



Att tiden ska gå så fort =(
Gårdagen spenderades till största del på Gekås- Ullared.
Fasen vad folk, och vi fick minsann köa 1 timma för att komma in nästan...usch!
Men fick köpt en ny varm fliströja, ett par mysbrallor som blir kvar här till att ha som stallbyxor.
Lite trosor & strumpor som alltid inhandlades också=P
Sen lite annat smått  gott.

När vi kom hem igen, blev det vildsvin, sås, klyftpotatisar & rödvin =)

Super smarrigt =)
Vinterns första glögg är drucken också, mums=)
Efter middag så vart det bastu!
Sååå gött!
Älskar bastu=)
Så där satt Perra & jag och svettades ett tag =)
När vi kom in kikade vi på halva The lost world Jurassicpark =)

Efter det var jag helt slut efter Ullared & Bastu.
Så då fick de bli sängen med samma =)

i MOrse kl7 väckte Emma & A mig...
Farsdag tårta kaffe & presenter till farsan =)
Sen sova 2 timmar till för att gå upp kl 9 å ta ut hästarna och mocka=)
Riktigt skönt faktiskt.
Har vart super skönt här hemhemma=)
Koppla av bara liksom, så skönt.
Och att träffa familjen ock djuren har vart mys=)

Nu blir de sen frukost, men först ska jag väcka Perra som fortfarande sover =P









Kommentarer
Postat av: Camilla

Antons pappa bor där =)

2010-11-16 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0