Ensam hemma.



Var försvånad när jag kom hem, skrutt bilen stog på gården alltså var Perra hemma, var nästan säker på att han skulle åkt till Nygg redan.
Men näpp, när jag kom in vad ser jag?
Ett "ljushuvud" karln har blekt håret...IGEN!
han som e så fin i sitt mörka hår...så jag vart faktiskt beviken...
Men men får väl stå ut med en blondin i huset.
Fast just nu har han nästan samma färg som Tiger på håret...vissa ställen i vart fall.

Fick sälskap vid middagsbordet i vart fall, trevligt.
Men nu har han åkt till Nygg, jag orka inte hänga med, så nu sitter jag här med eld i kamin, pepparkakor & en stor kopp glögg=)
Livet har sina goda stunder...
Tycker det är riktigt soft att vara hemma själv och bara mysa och sörpla på min glögg=)

Fick svar på ett mail jag skicka till ac (adoptions centrum) i går, hade lite frågot och så...sen i dag hade jag ett till mail i inkorgen, med ett till svar...så i December ska jag nog få preliminär pris på vad de kostar att åka till våran hemstad, för resan går ju till Bogotá (huvudstaden i Colombia) men vi vill ju självklart kolla vår födelse stad (Medellin).
Så vi får se, ska ha lite priser på vad de kostar att "hyra" tolk också =P

ja nä skönt med bollen i rullning, hoppas de rullar på bra som tusan!

Blir jobb hela nästa vecka, mer casch att spara =)
fast e ledig på fredagen, då blir det optiker besök & så ska jag bli guidad till polishuset i Borlänge utav Anna =)
Där ska jag förnya mitt pass=)
Så man har den saken ur världen=)

Ska nog ta mig ner till vardagsrummet kika om de komemr något sevärt på tv och dricka klart glöggen & knapra pepparkakorna=)
Eller nej kom på en bättre idé=)
Kolla efterlyst avsnitten jag missat=)


ja ha en bra kväll allesammans=)



Kommentarer
Postat av: Annika

Glögg här med, tänt nytt ljus i lyktan ute, fint för det snöar.

2010-11-19 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0