Inte alls uppstressad nej då=P


Jag e lugn som en filbunke (inte) =P
Fick medelande innan av John, han & Cissi befann sig tydligen hos en kompis till Cissi i Borlänge, men de va lite krångel där och i värsta fall undra John om dom kunde slagga här vilket är självfallet att dom kan.
Sen att det ser/såg ut som en svinstia här e en annan sak=P

Så jag har precis nyligen stress-städat de värsta här hemma haha!
Fick lite smått panik faktiskt, tur att nästan all disken e diskad=P

OM dom mot all förmodan dyker upp då får jag dra över lite med dammsugarn på rummet, e ju lite nerskräpat när vi lassat in ved på rummet=P

Men jag hoppas mer eller mindre att dom kikar förbi en sväng i morgon istället=)
Känns lite lugnare så sätt=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0