kraftig vind & snö.



Jo vars var lite orolig att jag inte skulle komma ut från gården i morse när jag titta ut, blåser storm här och all snö hade lagt sig som en liten snödriva precis vid utfarten...
Så var lite orolig att jag skulle fastna, men de gick bra, trampa lite extra på gasen när jag backade ut=P

Sen så har det fortsatt blåsa hela dagen plus snöat=)
Snö gillar jag det e mys=)

Dagen har gått hyfsat snabbt i dag i vart fall...

I går lagde vi föresten lasagne, med massa ost och som extra krydda riven parmesan med den vanliga hushålls osten =)
Riktigt gott blev det, så har ätit lasagne till middag i går, lunch & middag i dag=)


Bubbleroom Outlet öppnade i dag brevid Scorett, skulle kikat in där efter jobbet men hade ingen lust så tog bussen hem, får kolla en annan dag.



jaja nu ska jag kolla lite tv, och kl 21 blir de Grey´s som det alltid blir varje onsdag=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0