Ledig i morgon=)



Jajjemen i mon e jag ledig så gött de ska bli!!!
Så i dag efter dagens jobb & matlagning när jag kom hem....
Så känner jag mig värdig en stor kopp glögg=)
Tyvärr har jag inga mandlar eller russin, men blir bra ändå, lite pepparkak till sp blir det helt godkänt=)

Ååååh jag har gått och tänkt en massa på Colombiaresan...
Måste komma iväg =) Skulle vara så spännande ju!
I morgon ska jag ringa mamma och prata vidare om det.
har hela dagen på mig att kolla upp saker och ting=)

Hade lagt undan ett par vinter skor till Perra förra veckan, han tyckte dom var bra så dom ska jag inhandla nästa vecka när pengarna landat på kontot för ska köpa mig ett par egna på samma gång=)

Nu ska jag pysa ner, värma glöggen och bänka mig framför tvn för att kolla grey´s!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstår att du går och tänker på Colombia resan hela tiden...måste vara jättespännande =) Vad var det för fonder ni skulle söka då?

2010-11-17 @ 20:52:54
Postat av: Camilla

Är det 45000 för en person? Ingår det både flyg och hotell då eller?

2010-11-18 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0