Sko & byxshopping=)



Jajjemen efter dagens arbetspass, inhandlade jag 2par FETT coola skor på Scorett (vart annars?)
Så hit med fina party inbjudningar så man kan få använt snyggingarna=)
Man kan inte bli annat än Sko-oman när man jobbar på Scorett=)






Efter sko köpet gick vi till lager157, jag är i dstort behov av byxor...
Och fick köpt mig 2par brallor!
Ett par tighta jeans & ett par sjukt snygga baggyjeans!!!
Hade alltid baggyjeans förr, så blev lite nostalgi, skit nice!

Det ena paret byxor pröjsade käraste åt mig=)
Eftersom jag va så snäll och pröjsade ett par byxor åt honom sist vi var på Lager157 och han hittade brallor=)








Kollade kontot, trodde jag skulle vara ruinerad vid detta lagret, men det finns lite casch kvar så de  eluuuugnt hehe=)
Och nästa månad blir fin fin lön så inget att hänga läpp för=)


Dagens inköp är jag mycket nöjd med=)
Och i afton verkar det sonm om vi ska Kolla
Seeds of Chucky!
Jag bara älskar Chucky filmerna=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni inte gemensam ekonomi när ni bor ihop? =)

2010-11-03 @ 20:55:19
Postat av: Nelly

Gee mig dom dära skorna!! super snygga dom första ju.. får du rabatt nu när du jobbar där lr?

2010-11-04 @ 08:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0