Tänka, fixa, dona.


Ja mitt huvud känns tungt.
Pratat med mamma lite om resan, ringt och pratat med Victor & Patrick också, mailat Adoptions centrum... läst om resan på AC´s hemsida...
Anmält mig till en spanska kurs som börjar i februari.
Ringt min arbetsförmedlare.

Gjort 2 olika maträtter...
Vidare befodrat mail från AC osv...

Puh... trött...och ska väl ut och hämta in massa ved snart med...



Gårdagens mat, en snabbt ihopslängd köttfärssås=)




Wok nr 1, kyckling, purjölok, gullök, vitlök, sweetchilisås, soya,vatten...



Wok 2: med Chicken thai wock krydda=)






Nu ska jag tända en brasa för mina fingrar e iskalla...snart kommer Perra hem också. =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Gött =) Nice käk du!

2010-11-18 @ 17:22:37
Postat av: Linnea

Stackars barn! Konstigt nog var Anthony inte rädd när den "riktiga" tomten väl kom på julafton. Kanske var det paketen som fick honom att glömma rädslan ;) Vi får se hur det går i år. Prydnadstomtar är han fortfarande rädd för och när jag sa att han ska få träffa tomten idag sa han bestämt "tomten inte rolig!".



Kul att du har tagit tag i att göra en Colombiaresa! Så spännande! :)

2010-11-19 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0