Borlänge i kväll.



Gårdagskvällen var soft, lite vin & kroketter till det.
Gick inget jag ville kolla på tv.
Så istället kollade jag på kanal5-play, och kollade Kungarna av Tylösand.
Efter det hände inte mycket gick nog och lade mig vid 22.30.
Ringde Perra & sa godnatt...får se när han dyker upp här hemma igen=)

Skulle verkligen behövts dammsugas här hemma..men jag har ingen ork eller lust...
Orka inte ens göra frukost ju...
Men ska ge mig på att göra lite mat om någon timma...
Så jag har mat i magen innan jag drar iväg till Anna =)




Så det bär alltså av till Borlänge i kväll, ska bli mycket trevligt blir väl lite cider och så=)


Underbart väder ute föresten klarblå himmel & strålande sol=)
Funderar på en promenad, men jag vet inte vi får se...

Jobb heeela nästa vecka också=)
Härligt, bara rullar in cash=P
Fint det=)


Min fina middag i går haha =P



Kommentarer
Postat av: Annika

Riktigt lyxig middag, hur var det nu med proteinerna??

Här ösregnar det...

Puss

2010-10-23 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0