Bra söndag=)



Vaknade först vid kl 8 i morse av att Basse kraffsade på dörren, dörren in till vårt rum var stängt.
Gick upp öppnade en liten springa och sprejade katten med vatten, jag ville så gärna ha sovmorgon men icke...kl 9 vaknade jag igen och Perra var med vaken då och han ville mysa.
Så jag sket i att sova mer, sen så gick vi upp käkade frukost och bestämde at vi skulle ta en sväng in till Falun med Reine.
Åkte vid kl 12.
och kom hem strax innan 16.

Reine shoppade skor och jag shoppade en nya ögonfransböjare.
Jag gillar verkligen Depend´s ögonfransböjare som blir varm, känns som den formar ögonfransarna bättre än en vanlig.
Och så köte jag en svart & en vit kajal, hade en nästan ny svart men den är spårlöstförsvunnen =(

Inne på Intersport kom Pune gåendes så slutade med att vi 4 gick på Kinarestaurang och lunchade =)
Mycket trevligt =)



Dagens smink...



Dagens inköp.



Jobb 8.30-18 måndag-fredag!
Gött mos!

Får se hur de blir på torsdagen ska ju på arbetsintervju angående serveringsjobbet vid Bjursås ski Center...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj sån ögonfransböjare visste jag inte ens att det fanns ;)

2010-10-18 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0