Då har man boxerat bil...


Jajjemen...i går när Perra lämnat av mig vid bussen hade Toyotan börjat krångla så när han parkerat vid konsum så dog den precis...
Tur hade han dock som fick skjuts för alla uppförsbackar till Baggbo av en bekant =)

Så i dag åkte vi enr till konsum kikade om bilen var körduglig om han fick lite mer soppa...men icke...
bara fram med boxerlina och koppla på mellan toyota & volvo, jag vart skitnervör ju...
För jag fick den stora äran att boxera hem "skrotbilen" =P
Gick bra till vi kom till sissta lilla backen (tog den lättkörda vägen hem till baggbo)...hade inte tillräckligt med fart så vi kom inte upp för den isiga vägen =P,
fick backa en jäkla bit och sen fick perra ta den backen och jag fick sitta i andra bilen...
Så vi fick hem skrället till gården.

Så nu har vi bara en bil igen...
Hur vi ska lösa denna jobbveckan veti tusan...
För blir ju att skjutsa perra om mornarna och han hämta mig om kvällarna...
Om vi kanske kan slå ihop det så jag kan få jobba så jag kan vara i bjurs samma tid som perra så vi slipper köra en massa fram och tillbaka...
Får se ska fråga om detta hur jag kan göra med jobbtiderna..

Annars så var gårdagskvällen trevligt, om man bortser från en riktigt sliskig kille, som var på som fan...
Fick nog och sa att höll han på en massa skulle han få stryk hah, funkade hyffsat bra, men man fick då snäsa av den jäkeln några gånger...
Men skit kul att träffa Anna och hennes kille =)
Do är så söta=)

Nu ska jag pysa ner igen och lira Super Mario bros Wii med darling=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0