Fredag= ta´t lugnt & rödvin =)



Jobbat på fliteigt i dag=)
Var riktigt skönt att komma hem förut=)
Stekte snabbt på pytipanna & lite ägg=)
sen har jag suttit och kikat på nätet, och sitter nu och smuttar på rödvin =)

Fick ingen fyr i spisen där nere efter 4-5försök gav jag upp, så det ärsvi kallt på nedervåningen, men uppe här på rummet är det varmt & skönt=)
Här brinner det i kamin =)
Smuts & Tiger myser i värmen från kaminen=)

Jag tor jag skippar tv, som jag tänkt ägna kvällen åt. jag är jätte trött faktiskt.
Skall fylla på vinglaset, kolla på tv3play och kolla på onsdagens avsnitt av Efterlyst eftersom jag missa det då jag kollar Grey´s på 5:an samma tid som efterlyst är.

Näpp nu avrunda här och dags för Efterlyst =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Så bra när tvprogram går på webben :) Åhh rödvin har jag då aldrig lärt mig dricka :S Saknar dig Maiziz!! När åker ni ner nästa gång tror du? Jag har ju kalas om 2 veckor,hade vart kul om du kunde komma då ju =)

2010-10-15 @ 21:05:41
Postat av: Camilla

Okej,jo men vitt vin kan vara gott...varierar ju så mycket med dom olika sorterna och flaskor såklart :)okej gött =) puss å kram

2010-10-15 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0