Fredags morgon.



Vaknade av Perras väckarklocka 5.50, jag gick upp 6.10 och tog på mig, gick ut och upptäckte kylan, 4minus och igenfrostade rutor på bilen.
Bara att börja skrapa =P
Fast då e bilen skrapad tills jag ska åka om några timmar.
Ganska så kyligt ute som sagt, kanske börjar dra ihops sig till att byta till vinterdäck här framöver?

I går var soft först dusch, sen kollade vi Predators filmen, inte bra ock inte dålig...den funkade.


Blir ensam hemma i dag, Perra ska ut å supa till med lite grabbar i kväll...
Och jag slutar kl 18 men vill inte haka på heller...
Vinade ju förra helgen lite trots allt.
Försökte i och för sig få hit Anna på lite vin i kväll, men får bli en annan gång =)
E ju trots allt inte hemma förrän vid 18.30
Blir lugnt i afton, ska nog lägga mig tidigt, för shit vad trött jag var när Perras väckarklocka ringde.
Helt slut.

En vunnen Tradera auktion dök upp i brevlådan i går.
nageldekorationer, haha ganska tuffa =P





I förrgår käkade vi ganska smarrigt, har längtat efter att äta lite fisk.
Så då fick det bli Cintronpeppar-stekt laxfilé, kokt potatis med citronsås & kokta morötter till=)
Mums=)





Ja just det ja, i söndags när vi bilade oss hem till Baggbo.
Så gjorde vi ett stopp i Örebro, för jag var sjukt sugen på ostbågar och så skulle vi komma om dom hade någon "Elgigant" och mycket riktigt vi hittade faktiskt Elgiganten megastore.
Och ja visst megastore var det, sjukt stort!
Och vi fick köpt nya Super Mario Bros Wii!!!!

Fanns ingenstans i Borås när vi kollade dät innan vi åkte hemmåt.




Avslutar bloggen med en höst fin bild på ett träd som är alldeles gult =)
Fast nu börjar de flesta löven trilla av...









Kommentarer
Postat av: Celia

Jag passar på att ta kort varje dag på träden innan löven faller av , det är nog de finaste med hösten . Färgerna :D!



Oh , en elgiganten megastore, där vill jag bo

2010-10-15 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0