God morgon.



sammanfattning från helgen:

Lördag: tåg till borås, pappa plockar upp oss i borås.
Kommer hemhem, proppa i sig massor med smörgåstårta =)
Sen upptäcka att bussen till Götet går 17.30 och klockan är 17.00
Stress sminka & klä på sig på 15min.
Hinner inte fixa håret eller nånting. men skit samma.
Plockar åt mig en flaska rådvin o perra kör mig till bussen.

Kvällen spenderas hos Helle...
Det var trevligt, vin & tjöt, sen hem med bussen 23.10
Och dew andra brudarna åkte in till stan för att gå på någon typ...salsaklubb.
Hade varken råd eller lust med nåt sådant...
Men men trevligt att träffa tjejerna.

I går vakna tidigt vad annars...sovit skit kasst i 1vecka snart!
Suger, har svårt att somna om kvällarna, sen vaknar jag runt 4-6 på morgonen...
Käkade mer smörgåstårta sen kl 14 åkte vi hem mot Baggbo.


Ja det var den helgen.
Nu väntar jobb.
Ska lyxa till det och ta bilen till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0