Nail art brush!



I dag fick jag mina "nail art penslar" med posten, sweet!
men nu är de nåt krångel så jag kommer inte in på tradera....har ju en del nagellack bevakade...
Tror jag ska kolla om tradera funkar på Perras dator...
Om inte måste de vara något fel på tradera.

Sitter här visd dumburken.. med en liten Tiger som precis somnat i mitt knä..
Lill-plutten =) så söt =)


Fick precis medelande av Helle på facebook, ocm man vill med på utgång på lördag i götet...
Känns väl sådär lockande efter helgens vidriga bakfylla.
Men i så fall blir det lugnt kanske till o med nyktert.
För hade vart kul att träffa folket i vart fall.

Vi får se, blir ju lite brådis eftersom vi kommer till borås vid kl 16 men jag ska fundera på saken och samtala med min man =P
Vi ska ju dra hemmåt på söndagen också så..=P

Men allt går att lösa bara man vill.



nail art penslarna=)



En liten boll som sitter...eller ja nu ligger han och sover i ock för sig =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Är du hem-hemma i helgen?

2010-10-05 @ 14:02:31
Postat av: Camilla

Okej,synd att det bara blev en kortis här då! Men har ni planerat när ni skall åka ner nästa gång? Jag fyller ju år den 30,och jag tror att jag har kalas den 30 eller 31 oktober...hade vart kul om du kunde komma då =)

2010-10-05 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0