Fin lördag!


Jo vars solen skiner...jag sitter inne vid datorn och nördar och äter "sura remmas" skit goda, måste köpa med mig hem sen innan jag åker på tisdag!
Ska nog ut is olen en stund tror jag sen blir det duscha.

I kväll blir det 3rätters middag med mamma, det ska bli mys! =)
Äta gott och bara ha de gott =)
Senare i kväll ser det ut som om man skulle kunna orka med lite party =)
Träffa John!!!
Och självklart få träffa hans dam =)
Mycket kul =)
Om jag åker vill säga, e fortsatt seg och snörvlig.

jag tror farsan grejar med min bil nu, kollar avgasröret, ser ut som om bilen lutar och at bakdelen är i luften.
Flitiga pappa.


Gjorde jätte god mat i går=)
Kycklinggryta eller vad man ska kalla det, stektkyckling,kyckling fond,vitlök,strimlade soltorkade tomater, grädde, babyspenat och pasta till...suuuper gott =)=)




Får väl slänga upp en liten bild också=)
På mig & Agnes =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0