helgen är uppbokad =)


Jahopp då var min helg uppbokad =)
På fredag på dagen ska jag i vart fall träffa Anna.
Sen på lördag blir det Rättviksmarknad med älskling, på kvällen på lördag middag/utgång med scorett folket, söndag slappa och hoppas på att inte vara för bakis =P





Ska bli riktigt trevligt att träffa Anna, blir väl fika i Falun & bestämma hur vi ska göra med träningen, vi ska träna/dansa Zumba  =)



Sen när bilen är hem hämtad ska jag fixa mig litet klippkort för simmning på Lugnet.
Ska försöka få med Perra på simmning någon gång i veckan.
då hans rygg& nacke också är lite så som jag har det.
Och läkarn i grycksbo sa ju att simmning nån gång i veckan är bra för rygg & nacke.
Så kan ju va en idé att ge det ett försök =)


Ringde Förlassystem AB idag och frågade om jobb, dom håller ju på och bygger upp ett helt nytt lager här i falun och folk i morgongåva & västerås har blivit uppsagda...
Vissa flyttar väl emd till det nya stora lagret här i falun, andra inte.
I vart fall jag pratade med personalansvarig och hon sa att dom skulle ut med annonser i tidningen och på arbetsförmedlingenshemsida.
Men jag fick mailadress och skickade ansökan med det samma.
så jag hoppas hoppas hoppas!!!
hade vart skit nice, jag gillar ju att jobba på lager som sagt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0