Inge falun i dag heller...



Näpp kommer inte iväg i dag heller, regnar och är grått & trist ute, och man har ingen lust att traska till bussen...
så blir hemma i dag med.
kom inte iväg i går pga ingen hemnyckel och vill inte gå hemifrån utan att låsa...
Skulle egentligen dragit in till Falun i fredags redan & lämnat försäkringskasse-pappret, men då var jag inte säker på om de skulle bli för fest hos Louise och då hade de vart onödigt att åka till falun och hem, och in till falun igen sen.
Men i mon hoppas jag att jag kommer iväg, annars blir pengarna försenade om dom inte redan kommer bli det.
Vi får se.

Jag börjar föresten bli sugen på att färga håret..elelr i alla fall fixa slingor... jag vill ha lila slingor =)
men det får nog vänta...

Jag börjar faktiskt hoppas lite på att få anställning i Bjursbacken i vinter, hade inte alls vart fel med så nära hem från jobbet, plus kanske e skoj med servering igen vad vet jag...
vi får väl se om man bli kallad till intervju.
Uuhh vad min rygg knakar...

I går var det faktiskt föressten nu har jag bott i Baggbo i 1år & 7dagar, flyttlasset bar av 7:e september förra året =)
Tiden går fort, och inte nog med det, snart ahr vi vart tillsammans i 4år dessutom.
Många med och motgångar och vart slut emellan en gång också.
Men vi jobbar vidare =)


Just det jaaa "brorsaaan" Obbe fyllde ju år i lördags =)
Glömde skriva det =P

japp orkar inte skriva mer blir väl att gå ner elda i spisen på Punes gamla rum & kolla på film på Canal ? om det går något sevärt =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0