Onsdag.



Äntligen bra väder så jag kan ta en skön promenad till bussen och åka till Falun =)
Blir att få påskrift på mitt försäkringskassepapper så jag kan skcika in det.
Och så har Basse samlat på sig mask...hon har mask i magen, usch det är verkligen äckligt!
Perra fick en mask på armen när han skulle hålla Basse i går, sååå vidrigt =P

Mamma skulle besiktiga min bil i dag för 2:a gången.
Så hoppas den går igenom denna gången men det borde den göra, hade ju trots allt ett enda fel.
I så fall är det ju på tiden att åker ner till familjen igen ock hämta bilen.

Till helgen blir det god mat, ska göra älgfärssoppa (mmama mailade över ett recept vigjorde en gång skiiit gott).
Och älgfärs har vi ju en hel del, som vi fått hemifrån =)
Snart är det älgjakt igen och då finns det stor chans till familjemiddagar nere hos Liikanen i form av en och annan god älgstek, det gillar vi =)


ja nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, eller joo.
Får väl nämna & gratulera min moster som faktiskt tagit körkort precis, grattis!!


Nu får jag sätta punkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0