Resultatet!



Älgfärssoppan i går blev jätte gooood!
Tror perra käkade en stor portion och sen där efter 2små portioner till =)
Riktigt gott blev det =)
Så det får vi göra fler gånger =)



Soppan med en klick crémefraiche =)
Gott =)


Det är grått och trist ute, i går var föresten schysst väder, typ moln/blåhimmel/sol uppehåll hela dagen, så vid 13.10 traskade jag till bussen, tog av mig mössan ute på trappen för vädret kändes så varmt, når jag gått 1/4 del av vägen, vad händer då tror ni?
Jo det började regna!!!!
Jag som hållit mig inne i 2dagar pga regn...
Jahaa...bara att fortsätta traska till bussen...e regn... inget ösregn som tur var men ett tag regnade det ganska mycket.
Mitt ny plattade och ordning gjorda hår ja det var ju kört, pisseblöt i hövvet och frillan förstörd!!!
När jag kom ner till villaområdet som ligger 5 mina från busshållplatsen så slutar regnet, och när jag ssedan var framme vid busshållplatsen var himmelen mer elelr mindre helt frå från moln, alladeles blå & solen sken och det var riktigt varmt, tror ni jag var irriterad???

Ja får se om det klarnar upp i dag, i så fall har jag nästan planer på Scorett och köpa några av skorna som ligger undanlagda...
Är väl på tiden kanske=)


Mamma var iväg på ombesiktning med min kära lilla bil, så nu är den redo för baggbo och vinter igen i vart fall =P
Får hämta den snart den behövs här hemma, jag är trött på att gå i regn och rusk eller inte kunna ta mig någonstans om jag vill.
Så snart blir det Kinna/västkusten igen =)



Snodde bilden av mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0