Stor shopping =P


Blev en del shopping i dag.
Åkte in till falun vid kl 15, var väl inne 15.30.
sprang till hälsokostbutiken, köpte mig vitamin-nallar (som jag käkat när jag var mindre, jätte goda) sen köpte jag vitaminer till Perra också som är så trött & hängig =P

Där efter blev det  H & M och en ny BH, efter H & M stack jag vidare till apoteket inhandla en bra handcreme.
Efter kl 16 plockade Perra upp mig och vi åker till Borlänge,
Vi käkade på Max och efter det åkte vi till Kupolen och gick på Jula & köpte oss en dammsugare.

Efter det gick vi en sväng till Kuckelikana, Anna skulle jobba i dag så kikade in och hälsade på henne =)

Efter det tillbaka till Falun & in på Ö&B för att inhandla onödigt chips & godis.
Sedan vidare till Willys och handla käk!

Sen på hemvägen kom jag på att vi kunde kika förbi Sågmyra & Scorett.

Där köpte jag "ut" 3 av 6-7 par skor jag har lagt undan, plus en inpregneringsspray.


Nu är vi hemma i vart fall vart det i snart en timma i och för sig.
och vi kom båda hem 1500kr fattigare =P

Men en super bra dag =)
Kul med lite shopping faktiskt =)



Vitaminer & handcreme.


Ny Bh.


Inpregneringsspray.


Jätte sköna tåfflor =) Ordenariepris: 499:-
Köpta för:
240:-


Snygga pumps, ordinariepris: 999:-
Köpta för 180:-
Ett riktigt kap =)





Pjucks till farsan.
Ordenariepris: 600:-
Köpta för: 360:-




Sist men inte minst dammsugarn =)





Kommentarer
Postat av: Celia ♥

Vilket sänkt pris på skorna !

2010-09-24 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0