Suverän helg!


Som sagt helgen var super, party i fredags med Linnda & Linda, Anna, Thomas & liten stund med Jacob!
Hamnade först på en förfest på Järnet hos någon Nico, en kompis till Jacob, sen skulle dom på etage (fjortis-ställe) och dit ville iinte vi andra 5.
Så vi hittade oss en "alkos-bänk" att sitta på och umgås =)
Var riktigt kul, många skratt mycket tjöt & dricka, sedan skulle vi in på en krog för att först och främst gå på toa men också sitta där var de tänkt så vi gick in på Bishop arms...men därifrån blev vi utslängda haha!
Så vi gick tillbaka till våra lilla bänk, satt där ett tag och sedan drog vi vidare till nästa krog.

Pitchers.
Där flög spyorna högt & lågt, jag & Anna var på toa och när vi skulle gå ut därifrån mötte vi en kille som var totalt äcklig!
Med dreggel & diverse mat/spyrester kring munnen rusade han in på den toan vi vart på (som det dessutom var stopp i och inte gick att spola)
ja usch han var ritkigt vidrig.
Så när vi kom ut till baren stod en av Lindorna och flabbade, killen hade gått och hållt sig för munnen men inte klarat sig så han hade gjort en ordentlig kastspya mitt i lokalen framgör baren,, så jäkla GROUUUSE!!!

Fick höra senare sen också att den toan han vart på var totalt nerspydd, riktigt vidrigt!!!

How ever, resten av kvällen fortläpte med det trevliga sällskapet =)
Flum flum =)
Liv & Rebecka var också på Pitcher så dom kikade förbi vårt bord så jag tjöta lite med dom också =)
Sedan bar det av till gatukök/pizzeria med folket, och efetr lite mat i magen så var det dags för hemfärd med bussen kl 02.10 (men den var självklart 20min sen) dryga buss!!!
Inte första gången heller, så var hemma efter kl 3, Perra var snäll och hämtade mig vid korsvägen i Bjus =)







I går var bara en seg dag, men inte det minsta bakis, konstigt nog sluppit bakfylla 2helger i rad, vilket inte hör till vanligheterna =P
Men sov väl typ 3timmar mitt på dage.
sen var det film och popcorn resten av kvällen =)


I morse sov vi till 10.30 tror jag, sen käkade vi frukost och efetr det bar det ut i skogen med kunt & hink för att kolla vårt lingonställe sen förra året, inte alls lika mkt som förra året, vart lite besviken, så då gick vi och kollade efter trattkantareller, Perra plockade en del, men inte jag, äter ju inte svamp...

Katterna var med ut till skogs, dom borde låsas in när man ska någonstans för dom hänger ju efter.
Men mys att dom var med, dom sprang efter och jamade =)

Sen så har vi städat efetr skogsturen & jag har nyligen gjort en äppelpaj också, och om någon timma skall det göras hemmagjord pizza =)





Smuts på en stubbe...


och Basse hittade en stubbe mittemot att sitta på =)


Basse hjälpte Perra plocka svamp =P



Jaa så får vi inte glömma äppelpajen =)


Det var allt, ett långt inlägg =P
men det var hela helgen det =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej va kul att katterna hänger med er så när ni går till skogen,mys :)

2010-09-12 @ 17:21:52
Postat av: Celia

Basse va skitsöööt<3 Ohh

2010-09-12 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0