Torsdagkväll.



Då har vi för en stund sen avnjutit ännu en middag bestående av makaroner, curryköttfärssås & tillbehör.
Mycket gott=)
Blir tv mys snart =)
Tändaljus nere i vardagsrummet också=)
Nästan haft ljusen tända hela dagen, eftersom dom utstrålar klite värme dom med, och har vart frusen hela dagen.
Har eldat & eldar fortfarande i spisen på nedervåningen.
Det känns verkligen att det är höst nu, kallt & ruggigt.

När Perra kom hem åkte vi ner till banken och växlade in alla våra små mynt så nu är vi av med dom =)


I morgon ska vi åka till Borlänge och gotta oss med "fin"restaurang =P
Närmare bestämt Max haha!
Så något lyxigare än så blir det inte =P
Har rabatt kuponger dit som går ut i mon, så vi ska tjocka oss lite haha!
Sedan kanske det står bio på listan sen på kvällen, men inget bestämt än =P


Så älskling skall väl hämta upp mig i Falun efter jobbet.
Ska försöka hinna springa några ärenden i Falun också, köpa nu handcreme & vitaminer till både Perra & mej =)


Sen förhoppningsvis på lördag så är Anna frisk & kapabel till ett möte =)
Så vi kan bestämma och diskutera för vi ska börja dansa Zumba 1 gång i veckan =)
jag tror jag ska varva det med 1-2dagar simmning också vi får se.
allt kostar ju pengar...men det är ju helt till något bra & nyttigt. =P

Kollade upp spanska kursen idag också.
Och gjorde ett test för att se om jag skulle gå en nybörjarkurs elelr en fortsättning...haha hade ju glömt av allt i stort sätt, så en nybörjar kurs får de allt bli i såna fall=P

Sen tjejen som Marie tipsade mig om att ringa som också bor här i byn...hon jobbar på ICA´s lager i Borlänge, och hon skulle kolla upp om dom behövde folk så hon skulle höra av sig.
riktigt schysst!
Så jag håller tummarna!
Jag klättrar snart på väggarna här hemma av tristess!!!!
jag vill ut & jobba!
Tjäna ihop cash till en Colombia resa nästa år.
Hade suttit fint.

Ska väl ringa Bjursås ski center  om ett litet tag också och se hur det går för dom med rekryteringen...



Jaja nu får det vara nog skrivet för i dag!
Ska ner kolla til elden...
Bädda ner mig på soffan med min mysiga filt jag fick av Nelly i födelsedagspresent =)




I går kväll hjälpte Tiger Perra igen =P



elda!




Jag vann föresten en budgivning på tradera.
tusentals små strass/nageldekorationer till naglarna!
kuuul!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va roligt =)

2010-09-23 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0