Tråkig torsdag.



Jag har super trist i dag, fast skall väl elda på nedervåningen igen, är lite ruggigt i huset.
Tiger har vart dryg i dag.
Fick lov att slänga ut honom från rummet för att få några extra timmars sömn i morse efter Perra stuckit till jobbet.
Vi somna ju efter kl 1 i natt, vart diskussion som vanligt när vi lagt oss, för vi kommer ju självklart på en massa grejer att prata om när vi ska sova =P

Så vi tjötade väl ett tag sen så vart det lyte mys, men inte lätt att liksom ens ligga under samma täcke när katterna allra hellst skall ligga mellan oss, i vart fall Tiger.
Men hur som haver sömn efter kl 1.

Hade så trist så jag exprimenterar och testar lite olika färger i min sminkpalett=)
lila blev det i dag =)

Marie ringde föressten nyss och snacka om nåt jobb kanske, så skall ringa vidare till en anna här i byn=)
Ska kolla läget i vart fall=)







Ja det var väl allt just nu, skall ringa lite sjukgymnaster igen, den som skulle ringa upp har i vart fall inte gjort det än så får väl testa igen...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är ju grym på att lägga ögonskuggor,jag får vara din sminkpalett nån gång ;) Du har inte funderat att gå en sminkutbildning?

2010-09-23 @ 11:56:16
Postat av: Camilla

Okej,gud va dyrt då... :S

2010-09-23 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0