Uppe innan tuppen!



Perras klocka ringer 05.30, vaknade då och låg vaken för i går somnade en viss Perra om och vaknade kl 6.30 då han skall vara på väg till jobbet typ.
Så i dag låg jag vaken....kunde inte somna m när Perra gick upp så jag gick upp tidigt i dag jag med =)

Kikat lite på nyhetsmorgon, försök få fyr i spisen inne på Punes gamla rum för att elda så de blir lite värme i kåken, men nja...gick så där..tror träet e lite "surt" så tog inte eld ordentligt...ska göra ett nytt försök efter jag skrivit klart här.
Blir väl kika tv också då.

Jag har precis kollat upp och letat efter en grej här på min blogg, men jag hittar inget.



Blir att åka till stan senare och handla ingredienter till tacos =)
I dag ska vi gotta oss älskling och jag =)
Så PE möter mig vid efter sitt jobb Willys, så ska vi inhandla det som behövs =)


Fort som tusan har veckan gått, känns som tisdag i dag men har väl att göra med att jag åkte från Kinna i förrgår hehe, och då kändes det som söndag =P

så i morgon är det fest!
ska försöka se med brudarna om de blir nån förfest =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0