De gick ju vägen.



Öppning och stängning inga problem, de gick ju bra.
Kan ju hoppas att jag inte gjort några misstag nu när jag jobbat ensam =P

Blir jobb måndag, tisdag, torsdag, fredag & lördag.

Dock var de en seg arbetsdag  i dag, väääldigt få kunde kan jag lova, men berodde nog först och främst på det super dåliga vädret, grått & regn =P

De 4timamrna jag jobbade de kändes som en hel vecka...
Hade önskat lite fler kunder och mer att göra, men men så e det.
Dagen gick bra i vilket fall=)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, blir nog simmning nästan alla dagar denna veckan.
Är riktigt gött att simma innan jobbet, så det får nog bli som så=)

Ah nog med smörja blir inget vettigt att skriva ändå...






Kommentarer
Postat av: Annie

Hej gumman, grattis till jobb! Fan va kul, det är du verkligen värd efter allt slit :)

Hör av dig när du är nere, har jag tid att ses så vore det jättekul om vi hann med det! (Finns risk att vi inte setts på riktigt sen du fyllde år sist.... pinsamt.)

Hoppas allt e bra, kram!

2011-04-03 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0