En suveränt bra dag =)



Gick väl upp vid kl 8, då var jag färdig soven =P
Vi gjorde mackor och gick ut och satte oss på trappen & käkade frukost i solskenet, varmt & skönt, satt där och gottade oss ett bra tag, sen in och göra isg klar för jobb, satt på trappen i solen ett tag till innan vi åkte in till Falun, Perra & Reine skulle på bolaget & jag jobba=)

Jobbtimmarna gick hyfsat fort, men de va smått segt emellanåt...
När dagen var slut så tog jag bussen hem, blev upplockad vid korsvägen utav Nygg.
Sen åkte vi till Reines mamma och fick smörgåstårta i dag med =)
Grabbarna skall på fest/krogen ikväll, varken ork elelr lust att haka på plus att i mon e det jobb igen, så man har ju ingen lust att vara seg eller bakfull i morgon.
Så näpp jag blir hemma och tar det lilla lugna, suttit med grabbarna hos Reines mor och tjötat ett tag=)
Men tröttnade tillslut så nu e jag hemma, tror jag skall försöka läsa lite spanska, sen ikväll blir det chips & får hoppas de går någon bra film =)

Perra hade köpt en vinflaska till mig när han va på bolaget "ut ifall att" jag ville med idag.
Fast han köpte den nog mest för att han tyckte flaskan va klockren!
Och det var den haha säkert gott vin =P








Kommentarer
Postat av: Veronica "Ånka"

fan vilken nice flaska!

2011-04-18 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0