Fest fundering.



Super mega seg dag på jobbet, tiden gick i slowmotion!!!!
Och inte mkt kunder heller, näe de va nog den segaste dagen hittills!

I morgon har jag öppning och stängning, detta skall jag fixa alldeles själv, är mycket nervös måste jag erkänna, men de ska nog gå vägen =)
Dock om det är som dom säger jätte lugnt på söndagar ja då kommer nog min jobbdag på 4timmar bli seg i morgon också.
Men men skall nog gå bra ändå=)
Skall bli både kul & lite läskigt att klara allt på egenhand =)

Somnade innan kl 23 i går kväll, va helt slut, varför vet jag inte men efter intervjun i torsdags så kanske man vart lite spänd och spänningarna släppte kanske igår?
Sen så hade jag ju även var nervös för hur chefen på Twilfit skulle reagera när jag säger att jag skulle börja jobba på ett annat jobb i maj.
Men som sagt de gick fint, skall få jobba extra där ibland ändå=)


Sen min lilla "notis" om en viss "räddning" i går...
Ja så var det, för egentligen fanns de inte en minsta tanke angående det....
Men nu vet jag, och det är för jäkla skönt att veta!
För då slipper man hoppas i onödan nästa gång när man får veta på omvägar...

och räddningen den var inte fin, det tycker jag inte...



Jaja that´s it=)
I afton blir det lugnt nog, Perra snacka om att dra ner till Nygg men vet inte om jag har lust eller ork.
Vi får se, film blir det helt säkert i vart fall=)

På måndag blir de att ringa H&M och min förra gruppchef för att se om det går bra att ange honom som referens.
ja vi får se hur det går med den saken.




Om EXAKT 1månad fyller jag år =)

Jag hade lite funderingar kring en liten eller en stor fest, så när jag började räkna folk man verkligen kunde tänka sig bjuda på en liten fest ja det gick ju över styr med det samma...
Gick lätt över 20sträcket...
Men eftersom hon-katterna här hemma skall kastreras (måndag 2:a maj/ på min födelsedag) så får jag hoppa idén med FETfest.
För då kommer jag å perra bara vara nere freda-lördag som det ser ut...för jag hade ju hoppats vi kunde åka hem på måndagen...
Men nja...
Och det krävs en del planering och arrangemang...
Så ska nog bara bjuda några enstaka NÄRA & KÄRA på käk & tårta...

Lite som förra året vid Tjolöholmsslott=)
Men inget bestämt än hur jag skall göra.

Men den FETA festen skall jag försöka fixa i sommar om det finns tid, kanske jobbar som attans när jag börjat på Förlagsystem och inte har tid för en stor fest i år.
Men då är det som så.

Det komemr en annan gång, för en brakfest har jag vart sugen på det senaste, så det skall absolut genomföras =)


Nog om detta!
Nu skall jag kika vidare på nätet =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vadå för räddning?? Synd att det inte blir brakfest,hade lätt vart ballt hehe men en mindre tillställning blir ochså ball såklart (om man får komma då hihi) =)

2011-04-02 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0