Härlig torsdag kväll=)



Sprang in på bolaget efter jobbet, köpte mig en flaska härligt, underbart, Solbacka körsbärsvin=)
Fick även "order" att handla Kir och varm & kall till Perra, plus en till Solbacka till storebror Micke som Perra åkte med till stan.

Sen åkte vi till Willys och handlade lite, och nyss så har vi avnjutit en god grillad köttbit, potatissallad & sallad med grekisk dressing=)
Himmelskt gott, och en gin/grapetonic(grappo) innan/till maten, hur gött som hellst.
Min Solbacka ligger i frysen och gottar till sig =)
Jag har funderingar på att unna mig hela flaskan i afton, då man för en gångs skull e ledig (känns det som).


Gött nu ringde brorsan (obbe) gött å snacka med han, va ett tag sen sist...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0