Inte långt kvar nu=)



Det nya jobbet börjar närma sig... med stormsteg, fick brev idag.
Om min hälsokoll jag skall göra nästa onsdag =)



I dag var det lite mer ös på Twilfit, tror det har att göra med att vi har lite REA just nu =)
Så får hoppas de e ös i mon med=)
Plus i mon verkar de som vi ska till Mats & Johanna på eftermiddagen/kvällen=)
Få se vad vi hittar på men, ska bli kul å träffa dom va ju ett tag sen sist vi hittade på något om man säger som så.





Drygade mig mot Tiger lite också, jag älskar att ta kort på honom när han e yrvaken, när han gäspar och har fula miner för sig =)








Kommentarer
Postat av: Madde

Den sista bilden va ju för jävla söt :) hihi

2011-04-09 @ 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0