Ledig dag =)


Riktigt skönt faktiskt=)
har vart iväg och simmat, och ätit mannagrynsgröt till frukost för en stund sen.
Och nu sitter jag och funderar vad jag ska hitta på resten av dagen, skall laga lite"mommo-köttfärssås" =)
För de orkade ingen av oss göra i går på kvällen, så de får bli idag.

Sen kanske jag skall ge mig på att göra en Thai-rödcurry gryta, men inte bestämt mig angående det än, hade vart jäkligt gott varken lagat eller ätit den maten på säker 2år...
Så nu e det dags igen känns det som, det är ju så gott=)

Perra snacka om att vi ska byta till sommardäck i helgen, så blir väl antagligen som så=)
Också det en "vårkänsla" för då känns de verkligen som våren e på väg när man bytt till sommardäck =)
Inte haft minusgrader här på 1½-2 veckor skulle jag tro, så det passar ju bra med däck byte, tidigare byte i år än förra året =)

Skal ringa Förlagsystem i dag och kolla när personalchefen där ville skicka mig på hälsokoll =P



Jag uppdaterar med lite bilder som legat på mobilen ett tag =P




Förra gången jag åkte hem till mamma & pappa så fick jag åka detta tåg från Örebro till Herrljunga =)
Aldrig åkt "dubbeldeckar-tåg" men de va awsome =)



På denna britsen får jag ligga när jag få akupunktur =)



I förrgår körde jag på grönögonskugga =)



I förrgår tog jag mig en promenad på 20-25 minuter från stan till Willys.
Och gick förbi dessa lägenheter.
De påminner typ om nåt billigt hotell man kan tänkas se i Bulgarien eller liknande haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0