Snart är det helg!




I morgon är det sista jobbedagen för veckan=)
Skall bli riktigt skönt=)
Men också lite trist, eftersom jag vart 2 månader på Twilfit nu & har ju verkligen trivts bra, men får hoppas de blir lite helger emellanåt i vart fall=)
Jag hoppas att jag kommer trivas på Förlagsystem=)
Det skall nog bli bra hoppas jag, spännande kommer det bli i vart fall=)

I söndags var vi ju lite folk här & grilla, tyckte vi skulle köra på grillning & alkohol i helgen igen.
Dock hade ingen någon större koll på vilken dag vi kom fram till, allra minst jag, så blir de väl när allt e lite luddigt=P
Så blir grillning imorgon fredag & lördag=)
Ska bli riktigt nice=)
Kan nog slinka ner en och annan grogg också, vi får se.
Känner mig inte jätte pepp på alkohol, men de hinner nog ändras tills i mon kväll=P

Vi får se=)

Har föresten bakat lite goda blåbärs muffins tills i morgon/lördag=)
Och så har vi ju kladdkaka i frysen som behöver ätas upp=)
Så det tänkte jag också bjuda på =)

Blir nog bra det=)

Och som sagt på måndag blir det första jobbdagen på Förlagsystem!
Ska bli sååå spännande=)
En bra födelsedags present haha!
För gör ju första dagen på födelsedan =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0