Tidig påskafton!



Jo vars jag e uppe med tuppen =P
Sovit skit dåligt, kan börja med att jag somnade kring kl 00.30 och 1.30 kom en full Perra hem, han var på ordentligt prat humör så ingen sömn där inte och han tjötade på till 2.30 och sen somnade han.
Jag låg och vred och vände mig till säkert 3.30

kl 7 väckte Tiger mig med att hoppa upp i sängen antalgånger.
Gick ner och släppte ut honom & Smuts, somnade om men vaknade 7.45 och har vart vaken sen dess.

Så jag har bestämt mig för att dra och simma innan jobbet =)
Som sagt jobb  11-14, så jag kommer hinna va ute i solen ett litet tag sen i vart fall =)
Det e ju bra.
Sen så prata Perra om någon fest i Leksand...men nja... inte det minsta sugen.
jag e inte den som vill haka på och tränga mig på heller när man inte "blivit bjuden".

Får se vad som händer i dag, blir att äta upp våra grillade köttbitar =)
Skall bara inhandla lite sallads tilbehör på hemvägen från jobbet sen =)

Nu orkar jag inte skriva mer skall kolla öppetiderna för simhallen så det e öppet när man anländer=)


Hej hopp ha en kanon fin dag gott folk =)


Bilder från eldningen/grillningen:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0