Våren närmar sig =)



Med stormsteg eller?
Solen skiner och himmeln är blå...
Tyvärr blåser det en del, men det ger en inte mindre vårkänslor för det. =)

Perra e ute och sågar ner syrenträden, dom skall få schans att växa upp på nytt så vi kan sköta dom så dom håller sig till att vara buskar =)

Och jag var ute en snabbis med kameran när jag kom hem och fick se vårtecken, snödroppar & blåsippor=)
Härligt!

I kväll blir det att vi åker hem till Mats & Johanna på tacos och lite alkohol =)
Ska bli mycket trevligt.

På jobbet i dag var det nice, tiden flöt iväg och ganska så mycket kunder faktiskt =)
Gött!


Nu skall jag byta kläder och göra mig i ordning, har dock inte bestämt mig än om jag ska dricka eller inte idag.
Vi får se hur det blir med den saken =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0