Bajs dag!



Japp riktigt jäkla skit dag...
Kunde gott & väl slutat kl 12 idag... för va så lite å göra på jobbet...
Men icke, fick inte gå förrän 13.30....

Tänkte fotat med Sofia efter jobbet, emn den planen gick i stöpet då solen låg ganska lågt och vi hade inte direkt stor chans att honna hem till mig hämta min kamera & bestämma ett bra foto ställe...

Hann ta några ganska okej foton när jag ko  hem i vart fall...

Nu har denna dagen snart gått, en söndag som annars brukar va slapp och skön, var seg och urtrist och den spenderades på jobbet blä!

Ska laga mat snart mindre skoj det med, för jag har egentligen varken ork lust elelr inspiration till matlagning.
Kul dag verklgen!
Fuck it!


Slänger väl upp några bilder då...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0