Awsome weekend=)



I går vid kl 17 anlände jag hem till Busen.
satt och tjötade och hade trevligt hon, jag & Anton.
Sen när vi skulle kolla "tjejfilm" Burlesque, lade sig Anton i deras sovrum & kollade BigBrother avsnitt=P
Burlesque var helt okej=)
Snygga brudar, cool dans, Christina Agiuler med sin grymma röst och "hetobjektet" så lite dreggla fick man ju=P

Efter det gick vi lös på Vinflaskorna jag tagit med, snackade en hisskeligt massor av minnen & lyssnade på gaaaamla goa låtar haha!
Sen så bestämde vi oss för att Busen skulle häka på hem till kinna och slagga över=)
Riktigt trevligt, massa mer tjöt innan sömn haha!

Så i dag vaknade vi båda 7.30, kl 8 gick vi upp och käka frukost sen gick vi ut istallet och grejade pollarna & mockade.
Sen vart det slött och lite senare lunchade vi tacos=)

Vid kl13 lånade vi farsans bil & styrde kosan till Frillesås kyrka,
hälsade på vid Abbes grav, Busen hade aldrig vart där så vi åkte dit en sväng, sen åkte vi "inne vägen" via Frillesås, Åsa-Kungsbacka...
Riktigt nostalgitripp =P
Ringde Kennyboy, men den filuren svarade inte så blev inget av att sänga förbi den karl....
Tråkigt faktiskt men men... what to do?
Körde hem Busen, och sen väl hemma har de bara vart slappt bortsett från att ajg fick laga middag, mommo tjata om den attans falukorven i kylen så då slängde jag samman Korvstroganoff=P

Och för ett tag sen så kom jag in från ett skönt bastubad=)



Pratade med älskling nyss också=)



Nää nu blir de glo lite tv tror jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0