Rensa tankarna!



Ja de va riktigt skönt med simmning i dag =)
Pratade med både ams & kursledaren i dag...
åååå jag vill verkligen inte gå på den jäkla skiten!!!
jag drar mig verkligen för att göra det!!!!
Men på onsdag ska jag gå.... fy fan!

Jag kräks...


Så simmningen fick mig lite avslappnad och att tänka på annat.
Skulle köpt luftavfuktare i dag, men hittade ingen...inge i rätt prisklass i vart fall.
Var in på Elgiganten i Borlänge och kollade.
Blev lite gott Subway i vartfall=)
har halva "suben" kvar, det får bli frukost i morgon =)

Nu ännu mer O.C! =)
Kommer säkerligen får köpa fler säsonger snart=)

Betalade föresten min spanskakurs i dag, så på måndag nästa vecka börjar jag spanskakurs!
Ska bli riktigt spännande =)
Det närmsta en skolbänmk jag tänker komma i vart fall.

that´s all for today...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan man inte läsa spanska gratis på komvux?

2011-02-07 @ 20:22:11
Postat av: Raymondhedvig

Very interesting site. Lots of good information.

2012-01-09 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0