Tårtkalas =)



En riktigt bra dag=)
Fick simmat en stund, sen så kom Obbe på besök vid kl 15 och han stannade till 20.30.
Ätit tårta har vi gjort i dag också, Tösen& Eros fyller 6år i dag=)
Så vi gjorde tårta, till alla hundarna & oss=)
Mums=)
Efter det bar jag ut vatten till bastun och börja elda upp den så att de skulle bli riktigt varmt & gott=)
Sen hämtade jag mormor nere i Kinna, och när vi var hemma igen var de tacos på menyn riiiktigt gott=)

Och för 45min sen kom jag ur en riktigt varm & svettig bastu!
Hur gött som hellst, kommer sova riktigt gott i natt känner jag på mig=)

Och i mon skall jag till Busen(Camilla) skall bli riktigt trevligt=)




Tårtorna =)



Tårtkalas =) Tösen, Agnes & Eros =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0