Utbrott på ams...Nikon D60



Jahopp var på den så kallade kursen/utbildningen...
Jag blir mer & mer säker på att de e en jäkla sekt man blivit tvingad till...
Mår verkligen dåligt av att behöva gå dit...
Så efter jag vart där i dag, och hört de mest konstiga saker som kom på tal...
Så gick jag till ams och upp till min handläggare på 3:e våningen, klagade och fick mer eller mindre utbrott angående va de e för skit dom skickat mig på.
Min handläggare såg verkligen inte road ut...hon såg chockad ut där jag stod och förklarade hur dålig utbildningen var och diverse svordommar och höjda tonlägen hehe, och att jag till o med drog till med att dit kan dom skicka folk som inte har någon egen förmåga att tänka, typ nytt folk som anmäler sig till ams...
Men rätt åt henne.
Jag ska söka praktik på måndag, antagligen ENDA sättet att slippa den jäkla sekt-grejen.
För jag klarar inte av att sitta där och lyssna på samma skit dag ut dag in...
Nej tack!

Efter ams åkte jag hem, ringde och kollade upp jobb på 5-10ställen, skickade en jobbansökan och ringde ett ställe jag sökt och åter igen visat mitt intresse, så denna gången skrev personalansvarige till & med upp mitt namn & efternamn som en notis då jag påpekade att jag var VÄLDIGT intresserad fortfarande och har jobbat med sånt förr som jobbet innefattar=)
nu håller jag tummarna som tusan!

Efter den lade jag mig nerbäddad på soffan och kollade 2 avsnitt av vad annars?=)
O.C
Har rygg ont, värk i nacke, huvudvärk och svagt illamående?
kanske har nåt att göra med en väldigt dryg dag???

Men fick pratat av mig med min kära mamma, och hon verka ju tycka samma som jag om den kursen jag går (efter jag berättat allt) att de verkar helt sjukt haha!

Sen så skall jag få köpa mammas & pappas systemkamera då dom skall uppdatera sig med en ny=)
ÄÄÄÄNTLIGEN skall jag få mig en systemkamera=)
Det bästa e ju att jag e lite insatt i den jag ska köpa av dom efetrsom jag lånat den en del när jag vart hemhemma å så=)


En Nikon D60.
Det gjorde min dag mycket bättre=)




Perra e över på andrasidan & snackar med bror sin, sen blir det matlagning.
och så har vi bestämt oss att gotta till det med ostbägar & film i kväll=)
Sen blir de massage eftersom bådas ryggar e slut efter skottningen i morse =)
Mys=)




Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, absolut kan en så´n kamera rädda vilken dag som helst. Å det bästa: ni kanske kommer ner å hämtar den?

2011-02-11 @ 19:44:07
Postat av: Camilla

Ja verkligen,gillar speciellt att titta på Seth...han är ju bara för sööt =)

2011-02-11 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0