Bättre än jag trodde =)



Inte det minsta invalid i dag faktiskt, trodde jag skulle ha mycket ont.
Men jga tror inte jag har ont någonstans, dock var jag lite tröttare, borde stannat uppe efter Perra åkt till jobbet, men men somna om kl 7 och sov till 9.30 faktiskt.
Har precis käkat lite frukost=)
Blev inte någon brakfrukost...så det får bli en annan dag =)

Fösöker komma på vad jag skall äta till lunch i dag...
Och jag kom precis på det =)
Skall käka omelett med sallad fy fan vad gött=)
Längesen jag åt omelett=)

Annars i dag...hm...
Ja ingen aning om vad som händer...greja här hemma antar jag...
finns alltid nåt att göra bara man finular lite =)
Garderobs städning blir det i vart fall, måste organisera upp röran =)


Solen skiner ute mycket trevligt, blir promenad sen, fast det är redan mörkt då, eftersom Perra och jag skall ta en liten kvällspromenix när han kommer från jobbet =)


Nu ska jag hänga lite tvätt=)
ha en bra dag gott folk...



Perra har släpat upp sin dator på rummet...
Jag hoppas det bara e tillfälligt för den står inte bra där den står mott för dörren till min garderob...
Så här låg han ock spelade Wow i går, medans tiger låg och släppte smygfisar =P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha diggar att datan matchar sängöverkastet ;)

2011-01-19 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0