Blodprov, sheck!



Japp då har jag vart iväg till grycksbo vårdcentral och tagit de där blodprovet, som jag skjutit fram i 2 veckors tid nu för jag inte haft lust eller orkat åka dit.
Men nu är det gjort, och jag var inte alls sådär rädd som förra gången =)
Och de hela gick väl på 20sekunder?
Kändes knappt, kände mig riktigt dukti & stolt efteråt =)

Ser inte fram emot att ta bort tejten på armen det gör ju ondare än själva blodprovet haha!

Glömde fylla på spolarvätska innan jag åkte till vådrcentralen.
Men hade det färskt i minnet när jag kom hem, så har nyligen hällt i lite sådant =)

Jahopp, vet inte vad jag skall hitta på fram till kl 14.30...
Blir väl slapp dag igen.

Ni får även ursäkta mitt inlägg i går... bara massa skumma tankar.
man kan inte vara på topp jämt =)
I dag är det bättre, känner mig faktiskt på strålande humör =)

(kommer säkerligen vara på världens sämsta efter arbetsförmedlingen....tyvärr)


Är nästan lite shopping sugen MEN jag får ju inte lön förrän 27:e från Scorett...
Bajs =P
Så får hålla mig ett tag till...
Lika bra det =P
jag funderar skarpt på en gps till bilen.
Alltid bra att ha... eller?
Eller en extern hårddisk till burken kanske?

nepp ska lägga mig och läsa bok, vill bli klar med den jag håller på med, men det var typ en "sann historia" och en massa fakta i boken också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0