Dagens simmning avklarad =)



Riktigt skönt var det =)
Och inte speciellt macket folk i motionssimbassängen, så de va riktigt nice =)
Blev 1km i dag, räckte gott och väl tycker jag, lite tråkigt att inte Perra var med men de gick ju bra ändå=)

Sen handlade jag lite snabbt på Willys innan jag styrde hemmåt.
och som VANLIGT hamnar man i nåt jäkla led efter en bilfan som körde nästan 60 på 90sträckor och 50-60 på 70sträckor!
Fick mer eller mindre damp, så kön av bilar bara växte...
Och 2bilar i vår lilla kö...gjorde inte speciellt smarta omkörningar...
Så man var lite nervös när dom skulle köra om strax innan skymdakurvor...

Men kom hem tillslut, efter en mer eller mindre irriterande bilfärd.
Ska snart till att göra varma mackor =)
Brieosten var på extrapris så köpte en liten ost som jag skall slösa på varma mackor =P

Senare blir det biffstroganoff, då blir nog Perra glad =)
E ju en av hans favvo rätter =)

Jag känner nästan för ne promenad också, vädret är kanon fint ute =)
ska se om Perra vill gå en sväng.

I och för sig skulle vi behöva städa så de ser fint ut när besiktningsmannen kommer på tisdag.
Men vi får se hur dagen blir.
Jag är i vart fall på strålande humör =)

Måste läsa klart boken också, låg och läste från 22-01 i går kväll.
Kunde verkligen inte lsuta, emn till sist orkade jag inte läsa mer när klickan var över 1.
så har väl 10.15sidor kvar av boken, den var verkligen riktigt spännande.

Näpp nu e de varma mackor som gäller=)



För övrigt så är jag sugen på att klippa mig igen =)
Men det får bli till våren =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0