Fin fint=)



Solen lyser ute och det är väl någon plusgrad ute också.
Smuts ligger i knät och kurrar medans jag kikar runt på nätet.

Ringde en kvinna på Kungsbacka kommun, så nu kommer jag få beygen skickade, känns ju bra det, så slipper arbetsförmdlingen och vuxenutbildningen klaga...
få se om man missar hela första dagen på måndag=P
Ska ju till tandläkarn kl 11, utbildnings dagen börjar kl 10... sen så kommer jag ta buss och så in till falun och de tar ju sin lilla tid det med.
Så man kommer ju ganska säkert vara där efter kl 12-12.30.
och första dagen tror jag väl ändå inte att man går till kl 15-16?
Vi får se.
Jag ser INTE fram emot det i vart fall..usch!

tror jag ska gå ut och bära in lite ved faktiskt...sen läsning.
Började på den andra boken av 3 =)
Den verkar ritkigt bra.
Även den en sann historia.


I helgen vet jag inte vad som händer.
Anna ville supa, det ville inte jag hehe =P
När jag simmat & skött mig i 1månad kan jag tänka mig en liten sup, men det ätr 2 ½ veckor tills dess.
För jag har verkligen gett mig in för det här att komma igånmg med träning osv.
Vill inte pajja det efter 2veckor med en jäkla massa alkohol.
Så är det, redig det är man =)

Hade gärna gått på bio i helgen =)
Jag är lite nyfiken på Cher´s & Christina Agiuleras film Burlesque är sugen på att se den.
Tror den har premiär i morgon, får se då om man går på bio i helgen.
fast jag e ganska sälker att Perra inte är sugen på den filmen...
Få se om någon annan är villig?=P

Nene nog med bloggande, nu ska jag lassa in ved faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0