God morgon =)



Trött som tusan, vart det varenda morgon nu i 1 veckas tid om inte mer.
Men jag ska träna mig att komma upp tidigare än kl 9, har jätte vårt att komma ur sängen innan 9... brukar bli kring 9.30-10.30

Masade mig upp 9.20 i dag och har nyss ätit ägg, macka youghurt & te till frukost framför tvn.
Diskade en hel del i går, ska diska lite i dag med sen blir de dammsugningen som jag inte orkade i går.
Gjorde super smarrig mat i går=)
Citronpeppar stekt lax, potatis mos & lite skirat smör, men rivns morötter till, suuuper gott=)=)

I dag blir de nog hemma gjord pytt=)

Perra e ledig på torsdag och han skulle se om han kunde vara ledig på fredagen också så vi kan åka ner till kinna & hälsa på familjen =)
Hoppas hoppas=)

Blir att ringa Mekonomen verksta´n i dag med, fick inget svar i går, ska pröva min lycka i dag igen=P

ha en bra dag gott folk=)


Här kommer en tjockis på bild =P




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh va kul isåfall,tar ni bilen då? Mydog är ju denna veckan med,brukar ni gå på det? :)

2011-01-04 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0