I går kväll= sängläge.



På väg hem från jobbet i går började jag känna av en inte så trevlig huvudvärk...
Plockade upp perra nere vid korsvägen en stund efter 16.30
När vi kom hem blev det sängen med det samma, somnade väl kring 18.30 och siv till 23.30
Då gick jag upp och tog huvudvärkstablett...
Men den verkades inte göra så mycket nytta eftersom jag vaknade kl 5 i morse med fortsatt huvudvärk...
Gick upp strax efter kl 6 för att skjutsa ner Perra på byn, tog en till huvudvärkstablett...
Kände mig lite bättre när jag deroppat av Perra så jag läste ut en Carolina Gynnings bok som jag gjömt läsa klart...
Somnade om vid kl7.30 och sov till kl 11.
Då vaknade jag utvilad och utan huvudvärk, skönt, så nu ska jag fylla i min Försäkringskasse papper och åka in till Falun och få påskrift på arbetsförmedlingen och sen lämna in dom på försäkringskassan....

Är för övrigt själv hemma hela helgen, Perra skall lana hos Jocke hela helgen ...
Fast jag jobbar i och för sig i morgon=)


Ska göra mig i ordning och åka till stan nu...hej hopp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0