Masterchef USA



Kollade på det förut, och i dagens program så gjorde dom sufflé vilket jag aldrig gjort...
Så det har jag bestämt mig för att testa nån dag =)
En helg kan bli bra, med lite fin helg mat och så =)


Gick en lite halkig promenad med Perra förut när han kom hem från jobbet.
Sen åt vi pesto pastasalladen med kyckling i dag med.
Den är ju så äckligt god =)

I morgon är det simmning igen som gäller =)
Jag ser verkligen fram emot det =)
Får jag känna mig så där ny igen =)

Fast först nån info grej på arbetsförmedlingen kl 13...
Trööök!!!



Kollar första avsnittet på Sveriges Masterchef på tv4play...
2:a avsnittet går ju på tv nu men vill se från början.




Fick nyligen nys om en grej, man blev lite överraskad, men ja de var ju kul =)


nänä nu ska jag kika vidare på tv4play


=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0