Mys fredag=)



Eller?
Lite mys är det väl ändå?
Åt en god middag med käraste i vart fall=)
Klyftpotatis, lövbiff, vitlökssås & sallad med grekiskdressing=)
Mycket gott var det =)

Perra ska ner till nygg sen, så ska väl ha lite myspys hemma, för orkar inte hänga med =P
Så blir väl bädda ner sig i soffan framför någon film?=)
Kunde vart gott med ett glas rött, men nja...jag hoppar ver det i dag.
Vill inte öppna en flaska bara för ett glas...
hade vart bra med tetrapack vin istället, då man kan ta lite när som...
Utan att vara rädd att de blir förstört =P

Fick mig en promenad ner på byn förut, skulle möta upp Perra vid konsum men när jag ringde och frågade om han va på ingång så hade dom precis nästan åkt från falun...
så jag gick in och handlade lite smått & gott, sen traskade jag upp till korsvägen där bilen stod och hoppade in där i väntan på Perra som dör upp efter kanske 5min =)

I mon blir det simmning igen =)
saknar faktiskt simmningen, känns konstigt att inte ha simmat på 3 dar, men i mon skall det simmas, dock får jag åka ensam då Perra känner sig aningen förkyld och så.
Men men skall nog vara motiverad för simmning trots att jag simmar ensam =)


Ska faktiskt skämma bort oss lite i morgon då jag ska göra en liten blåbärspaj i mon på eftermiddagen hade jag tänkt=)




Bild på mig sen här om dagen.



Bilden gör sig inte alls rätt när den är tagen av en mobil kamera.
Just detta tillfälle önskade jag mig en rejäl systemkamera, för himmeln var verkligen faktastisk när jag traskade ner på byn, den skiftade i orange,rött, rosa & lite lila när solen gick ner.
Jätte vacker var det.
Men den där systemkameran skall nog bli köpt tidsnog =)
Förhoppningsvis innan årets slut=)




Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh så söt du var på bilden ;)

2011-01-28 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0